Voiko sähköpostilla muttaa mailmaa, ehkä ei mutta nimimerkin sillä saa kyllä vaihtumaan. Olen sitten ollipolli.

Sain myytyä palkinnoksi saamani mikroaaltouunin, sovittiin että tuon sen kun hänen autonsa on rikki. Kun menin sain heti kutsun valmiiseen kahvipöytään, siinä kahvia juodessamme pieni ehkä 3 - 4 vuotias (olen huono arviomaan ikiä kun en itse ole "lapsellinen")  poika tuli kysymään minulta? "Oletko autonkorjaaja" sanoin etten ole, kysyin miksi luulit minua autonkorjaajaksi? "Autonkorjaajat istuvat aina meilä kahvilla, kun äitin auto ei lähde käyntiin" niinpä.. Sitten poika jatkoi leegoilla leikkimistä, yritti liittää paloja jotka eivät selvästikkään kuuluneet yhteen, mutta eihän kaveri moisesta hämmentynyt, haki vasaran ja moukaroi palat yhteen ja mutisi "Tekevät niin huonoja leegoja". Välillä kävi kerjäämässä äidiltään karkkeja, ja kertoi mulle "Olisin ostanut omilla rahoilla ison lakritsipussin, mutta minun rahat ei riittäneet, ku en ole ollut lakossa". Kysyin siltä miksi se aikoo isona, kiinosti onko tuollaisen filosofin toive tavallinen lakaisukoneenkuljettaja? "Poliisi ja toisena päivänä lehtimies postissa" sitten pieni hiljaisuus ja jatkoi "Täytyy laittaa lappu jääkaapinoveen että muistaa mihin menee töihin" näinhän se on.. Sitten kaveri kysyy "Mitä sinä teet" Olen hieroja sanoin, selvästikkään poika ei tiennyt mikä hieroja on, mutta ei kysynyt mitään, jatkoi leikkimistä, hetken kuluttua itsekseen siellä mutisi "Niin semmoinen joka panee saippuaa toisen selkään saunassa". niin että semmonen hieroja.. Kun olin lähdössä poika kysyi "Onko sulla tyttöjä" kysyin minkälaisia tyttöjä "Semmosia minun kokosia". Naistenmieskin vielä.

Tämä miehen alku pelasti päiväni, olen jatkanut nauramista vielä kotonakin. Mikähän tollaisesta vesselistä tulee isona, toivottavasti muuta kun, polisi tai lehdenjakaja.