"Kaikista olennoista, joita maan päällä liikkuu ja hengittää, säälittävin on ihminen".  Homeros

Tänään sitten todistin lopullisesti täydellisen typeryyteni:  Tuossa rantakadulla pohjanhovin kohdalla makasi humalainen mies suoraan vesilätäkössä, eikä päässyt ylös. Tarjouduin auttamaan sen siitä ylös puistonpenkille, palkkioksi se sitten alkoi kerjäämään tupakkaa, ja kun minullahan ei moisia myrkkyjä ole tarttui kiinni rinnuksiin ja repi puseron vetoketjun rikki.. Perkele paraskin kun on niin humalassa ettei edes maasta ylös pääse... Vituttaa..

Muuten päivä mennyt työn parissa, onneksi asiakkaani ovat pääsääntöisesti aivan ihania ihmisiä, se tasoitaakin paljon minun vitutuskäyrääni...                         Lisäksi harjoitellut vähän noita flash muotoisten tiedostojen tekoa.

Liikuntapuolella päivä menee katekoriaan, ei tehty yhtään mitään.

"Tule miksi olet", kirjoitti Nietzche. Ja tuli hulluksi... Minä ainakin tulen rapakuntoiseksi.

Niin Helsingin sanomien huumoritesti antoi minun huumorintajustani tälläisen arvion:...  Minulla on 80-prosenttinen huumorintaju. Huumorintajuni on ivallista ja vahingoniloista. Pidän pelleilystä ja älyvapaasta huumorista. Minua viehättää myös hassutteleva hölmöily.