Minä olen jotain erikoista. Minä olen minä. Minä pidän siitä, että olen minä. Erityisen paljon pidän siitä, ettei se ole kukaan muu joka on minä.               Tiedän vain että olen syntynyt, olen olemassa, tulen kuolemaan, eikä minun pitäisi kantaa huolta eilisestä eikä huomisesta, siksi en tänään valita menneestä enkä tulevasta.

Päivän ajatelmat:

Kun kurkoitat tähtiin, et ehkä saavuta niitä, mutta eivätpä kätesi  ainakaan tahraudu maantien mutaankaan.   Leo Burnett

Ei aina ole huono, ken täällä lankeaa, voi olla jalka heikko ja kivinen tie.           Eino Leino

Mitä enemmän sinulla on ongelmia, sitä enemmän olet elossa.                   Norman Vincent Peale

Tilapäinen tappio meidän on hyväksyttävä, mutta ikuista toivoa emme saa menettää.   Marttin Luther King

Ystävä on henkilö joka on puolellasi silloin kun olet väärässä. Muut ihmiset ovat kyllä puolellasi silloin kun olet oikeassa.   Mark Twain

Tässä kaikessa hulluudessa on myös hitunen järkeä.   Friedrich Nietzsche