Tiistaina ja keskiviikkona olin Helsingissä magnettikuvissa ja lääkärin vastaanotolla, tuon katkenneen akillesjänteen  tiimoilta..                                 Täällä Rovaniemellä olen jo yli kaksi kuukautta odotellut kuvaukseen pääsyä ja ajan olin saanut vasta kesäkuulle.. Kuinkahan pitkä olisi ollut jonotus varsinaiseen leikkaukseen??

    1556786.jpg

Kyllä meitä 'sorsitaan' täällä pohjoisessa kaikessa, Helsingin seudulla puussa oli jo täysi lehti ja kukat kukkivat, met täällä vielä lumi ja räntäsateessa palellaan.

    1556779.jpg

Nyt kun päätin mennä yksityisesti "sepittämään" tuon jalan kuntoon Helsingiin, tapahtumat etenevät hyvään tahtiin ensiviikolla jalka leikataan ja pääsen varsinaiseen toipumisvaiheeseen, tähän astihan olen vain jonottanut ja saanut virheellistä hoitoa.

Tämä vasen koipi on aikaisemmin leikattu yhteensä 4 kertaa, kipsissä on jalka ollut 3 kertaa ja lastoitettuna 2 kertaa.. Olen yrittänyt jalkaa hajoittaa moottorisahalla, kulmahiomakoneella ym. työvälineillä, mutta aina on jalka juoksukuntoon toipunut.. Siksipä nyt kun kunnon urheilukirurgi jalan leikkaa, ja minä olen valmis peräänantamattomaan kuntoitukseen uskon että vieläkin siitä juoksujalka tulee.