Ennen ne kutsu minua tartzaniksi, nykyään läski tartzaniksi,

mutta siinä on kyllä mukana ansiotonta arvonnousua,

enhän mie nyt vielä niin läski.

Oikeastaan läskistä pitäisi olla ylpeä, lihaksiahan saa kyllä treenaamalla,

mutta läskiä saa vain rahalla… Eli paino ei vielä ole laskusuunnassa.

Jalan haava näyttäisi sitten pysyvän umpeutuneena.

Niinhän se on että aika parantaa haavat,

jotka ovatkin hyvää materiaalia tulitikkutehtaille.

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Kisoja olen jo jonkin verran katsellut, mutta kun yleisurheilut käynnistyvät,

sitten jää silmäluomien sisäpintojen tuijotteluun huomattavasti vähemmän aikaa.

Kiinalaiset urheilijat on kyllä menestyneet hyvin kisoissaan.

Eikä doping puolellakaan kun yhdellä vasta ole veri ollut verta sakeampaa.

 

Yleisurheilut on kyllä sitten katseltava ihan suorina lähetyksinä,

kun minulla ei ole nykytekniikan mukaisia videolaitteita.

Eikä ne vidoilta katseltuna niin jänniä olekaan,

kun tuppaa tietämään tulokset jo etukäteen.

Katsoin minä kerran videoa, sen nimi oli Maxel E 240. Se oli ikävistyttävä

 

Tuosta olen mielissäni että meillä on maratonilla kaksikin edustajaa,

eikä pidä unohtaa kävelijöitäkään niitäkin kaksin kappalein, hyvä niin.

Ja estemies jos kompuroinniltaan mukaan selviää.

Entisinä hyvinä aikoina oli toki pitemmillä ratamatkoillakin miehitys.

Mutta tajuttiinhan silloin vanhuuteenkin kuolla nuorempana kuin nykyään.

Suomessa on tällä hetkellä jo yli 30 000 yli 90 vuotiasta, se on aika paljon.