Harjoittelu on nykyään meikäläiselle melkoista pakkopullaa..
Tänään kuitenkin hiihtelin 1 t 30 min, jonka päälle juoksumatolla juoksua 45 min 10 kilometriä, sen jälkeen puolituntia tuon leikatun jalan kuntosali treeniä...
Eilen oli muuten samanlainen harjoituspäivä, paitsi tuo juoksu tuli tehtyä urheiluopiston juoksuradalla.
Tuosta mattojuoksusta: Ainakin tällaiselle jonka askel ei juurikaan nouse tienpinnasta, vaan kulkee kokoajan lähes tienpintaa viistäen, tuota matolla juoksua ei voi toteuttaa samalla askeleella, vaan askeleen on oltava korkeampi ja askeltiheys suurempi kun tiellä juostessa..
Pitäisi joskus testata keskisykkeitä minkä verran on eroa matolla ja opiston radalla samalla kilometrivauhdilla juostulla esim: kympillä?
Mutta nyt menen kahvin keittoon, että saa tuota pulla joka ei ole pakkopullaa.


Kommentit